تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود آهنگ شاد نوید حمیدی به نام شیرین شمامه

دانلود آهنگ کردی شاد از نوید حمیدی به نام شیرین شمامه

Navid Hamidi  Shirin Shamama

Download Nostalgic Song From Navid Hamidi Called Shirin Shamama

شیرین شیرین شمامه شمامه ۱۴ سالی و...

دانلود آهنگ کردی شاد از نوید حمیدی به نام شیرین شمامه

دانلود آهنگ کردی شاد شیرین شمامه از نوید حمیدی . نوید حمیدی برادر زنده یاد حمید حمیدی مبیاشد که در فعالیت او در یک آلبوم بوده . این آلبوم که به نام سفر میباشد میتوان گفت اولین و آخرین آلبوم نوید حمیدی بود زیرا وی بیان کرده است که دیگر قصد ساخت قطعه موسیقی را ندارد و آلبوم سفر را هم فقط برای یادبود برادرش حمید خوانده.برای دانلود آهنگ کردی میتوانید از اپلیکیشن کردموزیک استفاده کنید و همچنین نظر هایتان را به اشتراک بگذارید. نظر شما راجع به صدای نوید حمیدی چیست ؟ دانلود آهنگ با کیفیت 320 مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند.

کد پخش آنلاین این آهنگ برای وبلاگ و سایت شما دانلود آهنگ جدید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود آهنگ شاد نوید حمیدی به نام شیرین شمامه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..