تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمار ضعیف پرسپولیس در انتهای فصل

پرسپولیس در چهار بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده است.

در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و از شانس زیادی برای قهرمانی در این مسابقات برخوردار است، اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایطش برای صعود چندان مساعد نیست. شاگردان برانکو در چهار بازی اخیر خود پیروز نشده‌اند و آخرین برد این تیم در لیگ برتر و مقابل سایپا با نتیجه ۳ بر ۲ بوده است.

پرسپولیس در ۴ بازی اخیرش ۳ مساوی و یک شکست به دست آورده است. شاگردان برانکو ۱۱ اردیبهشت در تبریز مقابل پرسپولیس با نتیجه یک-یک متوقف شدند و پیش از این مقابل سپاهان در روز پنجم اردیبهشت بدون گل در ورزشگاه آزادی متوقف شده بودند.

سرخ پوشان قبل از دیدار با سپاهان به مصاف الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رفتند که با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و قبل از آن شکست در اصفهان با ذوب آهن دیدار داشته بودند که در آن بازی هم بدون گل متوقف شدند. پرسپولیس در این چهار بازی ۲ گل به ثمر رسانده و ۳ گل دریافت داشته که این آمار نشان می‌دهد آنها در هفته‌های اخیر شرایط خوبی در نتیجه‌گیری نداشته‌اند. این نتایج باعث شد تا فاصله سپاهان در جدول با آنها به ۳ امتیاز کاهش یابد.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمار ضعیف پرسپولیس در انتهای فصل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..