تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضرورت توجه مبلغان دینی به سادگی و مستند بودن سخنرانی ها

ضرورت توجه مبلغان دینی به سادگی و مستند بودن سخنرانی هابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی گلستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در همایش طلایه داران تبلیغ  ویژه روحانیت در مرقد آیت الله آقا نجفی قوچانی گفت: بیان مسائل احکام دینی، اجتماعی، اخلاقی و سیاسی، تفسیر قرآن، جلسات قرانی و تشکیل حلقه‌های معرفت، اقامه نماز جماعات سه وعده‌ای و سخنرانی از کارهای روحانیان است.

وی با اشاره به اهمیت روحانیت در جامعه بیان کرد: اگر هر روحانی در مسجدی که فعالیت می‌کند همکاری لازم و کافی را داشته باشد می‌تواند در فضای مجازی تأثیرگذار نیز باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دستجردی امام جمعه قوچان هم در این همایش گفت: تبلیغ معارف دینی ،راهنمایی مردم ،بدعت ستیزی و همدلی، وظیفه عالمان و روحانیون مبلغ  است.

وی ادامه داد: ماه رمضان ، فرصت طلایی است که بتوانیم به تبلیغ دین و مکتب اهل بیت بپردازیم و پاسخگوی نیازهای معنوی مردم باشیم.

در پایان این مراسم از پدر شهید ذوالفقاری  شهید مدافع حرم  قدردانی شد.

انتهای پیام//ح.خ

 بدعت ستیزی از وظایف مبلغان دینی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضرورت توجه مبلغان دینی به سادگی و مستند بودن سخنرانی ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..