تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح ویژه سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در ماه رمضان

طرح ویژه سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در ماه رمضانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی حسینی پویا مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان قبل از اذان مغرب خطوط محوری به منظور سرویس‌دهی مطلوب به شهروندان با اختصاص اتوبوس کافی تقویت می‌شود.


وی تصریح کرد: ساعت سرویس‌دهی خطوط در ایام ماه مبارک رمضان طبق روال روز‌های عادی تا ساعت ۲۱:۳۰ است.


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: برنامه‌ریزی لازم برای سرویس‌دهی به موقع اتوبوس‌ها خصوصا در ساعات قبل از اذان مغرب انجام گرفته تا شهروندان برای رسیدن به افطار با مشکل مواجه نباشند.


حسینی‌پویا افزود: با توجه به این برنامه‌ریزی در خطوط پر تراکم و از دو ساعت مانده به افطار سرفاصله زمانی اتوبوس‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.


وی تصریح کرد: بعد از تخلیه ایستگاه‌ها در راستای اجرای طرح، به مدت ۲۰ دقیقه سرویس‌دهی موقتا قطع و پرسنل نسبت به صرف افطار اقدام می‌کنند.


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: در این ماه طرح‌های لیالی قدر، سرویس‌دهی راهپیمایان روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر نیز از سوی سازمان اتوبوسرانی مشهد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ش

 سرویس‌دهی اتوبوسرانی مشهد در ماه مبارک رمضان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح ویژه سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی مشهد در ماه رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..