تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح ساختمان جدید شعبه خیابان ادهم، «امام خمینی (ره) سابق» اهواز

ساختمان جدید شعبه خیابان ادهم «امام خمینی (ره) سابق» اهواز پس از اتمام عملیات بازسازی و نوسازی، با حضور توحیدی مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خوزستان و تنی چند از مشتریان و معتمدین محلی افتتاح شد.

افتتاح ساختمان جدید شعبه خیابان ادهم، «امام خمینی (ره) سابق» اهواز

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در ابتدای این مراسم، توحیدی ضمن تقدیر و تشکر از همت و تلاش همکاران برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان بانک بیان داشت: در طول سال گذشته ۵ شعبه بانک در این استان با هدف ارائه خدمات بهتر به مشتریان و مراجعین بازسازی شده است.


وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های بانک برای بهبود شبکه دسترسی به خدمات حضوری بانک در سطح استان ها، برخی از شعب با هدف چابکسازی و توزیع متوازن در مکان‌های جدید جانمایی شده اند.


شایان ذکر است، شعبه خیابان ادهم بانک قرض الحسنه مهر ایران از روز شنبه مورخ ۱۴/۰۲/۱۳۹۸ در آدرس جدید خود واقع در خیابان ادهم، نبش کوچه شهید حیاتی آماده ارائه خدمت به هموطنان می‌باشد.


مشتریان، مراجعین و متقاضیان خدمات بانک قرض الحسنه مهرایران می‌توانند با شماره تلفن ۰۶۱۳۲۹۳۵۲۸۲ نیز تماس حاصل نمایند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح ساختمان جدید شعبه خیابان ادهم، «امام خمینی (ره) سابق» اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..