تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ عمران یک مزیت برای منطقه و کشور است

دکتر محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن حضور در فولاد مبارکه از نزدیک با توانمندی‌های این بنگاه صنعتی آشنا شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، دکتر محمدرضا رضایی رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن حضور در فولاد مبارکه از نزدیک با توانمندی‌های این بنگاه صنعتی آشنا شد.

اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ عمران یک مزیت برای منطقه و کشور است
وی ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات صادقانه مدیرعامل فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: این شرکت یکی از واحد‌های تولیدی بزرگ اقتصادی کشور است که هم برای کشور مفید فایده واقع شده و هم در منطقه منشأ اثر بوده است.


رئیس کمسیون عمران مجلس با بیان این‌که خوشبختانه مهندس عظیمیان، مدیرعامل فولاد مبارکه پیش از این معاون وزیر و شهردار بوده‌اند و با محدودیت منابع دولتی آشنایی دارند ابراز امیدواری کرد در این شرایط، بنگاه‌های اقتصادی بزرگی مانند فولاد مبارکه بتوانند در حل مشکلات مردم، خصوصا مساعدت در حوزۀ عمران و راه‌ها بیشتر از گذشته یاری‌رسان دولت باشند.


رضایی ضمن قدردانی از تعاملات سازندۀ فولاد مبارکه با نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌سبب حضور در کمیسیون عمرانی مجلس در جریان امور عمرانی کشور و به‌ویژه حوزۀ حمل بار در شهرستان مبارکه، در همین راستا با توافق دکتر خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی حل مشکلات این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ عمران یک مزیت برای منطقه و کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..