تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موفقیت گوشی‌های شیائومی در سه ماه گذشته

موفقیت نسبی شیائومی در فروش سه ماه گذشته گوشی‌های هوشمند خودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به آمار‌های منتشر شده، شیائومی در سه ماهه گذشته موفق به فروش ۲۷.۵ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند خود در مناطق مختلف جهان شده است. این میزان از فروش در سه ماه گذشته نوعی موفقیت بزرگ برای برند شیائومی محسوب می‌شود و تلاش شبانه روزی مدیران و مهندسان این شرکت چینی را برای جلب رضایت مشتریان و در نتیجه کسب سهم بیشتر از بازار تلفن‌های همراه هوشمند در جهان، نشان می‌دهد.

با وجود انتشار چنین آماری از میزان فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی، ولی برخی از تحلیلگران بازار فناوری و رسانه‌های دیجیتال، شرکت شیائومی را به نشر آمار دروغین متهم کردند و تعداد دستگاه‌های فروخته شده این شرکت چینی را کمتر از عدد اعلام شده و در حدود ۲۵ میلیون دستگاه دانسته‌اند.

به نظر می‌رسد مدیران شیائومی از مطرح کردن اتهامات علیه شرکت خود، خسته شده‌اند و طرح چنین مسائلی را از پایه بی‌اساس دانسته‌اند. مسئولان شیائومی متهم کردن این شرکت به دروغگویی و انتشار آمار‌های واهی را برای ضربه زدن به اعتماد مردم به محصولات هوشمند شیائومی بیان کردند و هدف از چنین اقداماتی را جلوگیری از افزایش محبوبیت شیائومی و گمراه کردن سرمایه گذارن دانسته‌اند. Xiaomi با این وجود تاکید کرد که بیش از ۲۷.۵ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند این شرکت در فاصله زمانی بهمن ۱۳۹۷ و فروردین ۱۳۹۸ به فروش رفته است.

موفقیت نسبی شیائومی در فروش سه ماه گذشته گوشی‌های هوشمند خود

گفتی است؛ کارشناسان بازاریایی شرکت شیائومی تا پیش از بهمن ۱۳۹۷ انتظار داشتند که حدود ۲۸ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند این شرکت به فروش برسد، ولی انتظارات آن‌ها برآورده نشده و در مجموع فروش جهانی نیز حدود ۵ درصد کاهش فروش در سراسر دنیا را تجربه کرده‌اند. به هر حال با وجود شرکت‌های قدرتمندی مانند سامسونگ و اپل، Xiaomi هیچ‌گاه کار راحتی برای حضور در بازار رقابتی تلفن‌های همراه هوشمند ندارد.

بیشتر بخوانید: تغییر محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در گوشی‌های شیائومی

انتهای پیام/

میزان فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی در سه ماه گذشته



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موفقیت گوشی‌های شیائومی در سه ماه گذشته»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..