تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترافل خرمایی | آموزش طرز تهیه ترافل خرمایی خوشمزه

ترافل خرمایی

ترافل خرمایی دسری خوشمزه است که در این بخش آشپزی تاپ ناز به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای ترافل خرما خرما 200 گرم گردو 30 گرم بیسکویت نرم 6 عدد پودر نارگیل به میزان لازم

موادی برای تزیین کردن ترافل خرمایی

گردو، خلال بادام و خلال پسته به مقدار لازم

ترافل خرمایی

طرز تهیه ترافل خرما

ترافل خرمایی یکی از دسرهای خوشمزه است که به دلیل داشتن خرما بسیار مقوی است، این دسر را می توانید با مغزهای مختلف درست کنید و در مراسمان مختلف آن را سرو کنید.

خرد کردن بیسکویت و خرما

برای درست کردن این دسر خوشمزه در ابتدا باید بیسکویت و گردو را درون میکسر یا غذاساز بریزید و خرد نمایید و حالا پوست خرما را بگیرید و هسته آن را بیرون بیاورید و درون غذاساز بریزید آن را له کنید.

ترکیب مخلوط خرما و بیسکویت با نارگیل

حالا خرما و مخلوط بیسکویت را با هم مخلوط نمایید خوب هم بزنید تا با هم ترکیب شوند سپس گلوله هایی از مواد را با دست بردارید و آن را به پودر نارگیل آغشته نمایید و در دیس پذیرایی قرار دهید و در آخر ترافل ها را با پودر پسته، خلال بادام و مرواریدهای خوراکی تزیین کنید.

تزیین ترافل های خرمایی

می توانید هر کدام از ترافل ها را در یکی از مغزها غلت دهید تا رنگ آن جذاب و متنوع شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترافل خرمایی | آموزش طرز تهیه ترافل خرمایی خوشمزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..