تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فلسطین و مقاومت کمک&zwn

فلسطین و مقاومت کمک‌های مردمی زیادی از ملت ایران داشته است/شعاربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسامه حمدان مسئول روابط بین الملل جنبش حماس در حاشیه برگزاری کارگاه بین المللی "گرافیک قدس، پایتخت ابدی فلسطین"  در زائر سرای رضوی مشهد در جمع اصحاب رسانه گفت: هدف صهیونیست‌ها تسلط کامل بر منطقه است، معامله قرن خیلی وسیع‌تر از موضوع فلسطین می باشد. وی با اشاره به علت دلیل تغییر مکان سفارت آمریکا، تصریح کرد: آن‌ها از این طریق می‌خواهند موضوع فلسطین را به خارج از مرز‌های اشغالی ببرند و به همین دلیل تغییر مکان سفارت آمریکا انجام و اعلام شد بلندی‌های جولان جزو اسرائیل است.

مسئول روابط بین الملل جنبش حماس با بیان اینکه صهیونیست‌ها با همکاری آمریکایی‌ها بار‌ها می‌خواستند موضوع فلسطین را یکسره کنند، اما با مقاومت مردم همواره شکست خوردند، گفت: ایستادگی ما در برابر این توطئه‌ها ادامه خواهد داشت، زیرا فلسطین سرزمین ماست و تا پیروزی نهایی مبارزه خواهیم کرد.

حمدان افزود: سعی می‌کنیم صف واحدی مقابل اسرائیلی‌ها در فلسطین تشکیل دهیم و همه باید بدانند مردم فلسطین در انقلابشان استمرار خواهند داشت.

وی ادامه داد: ما همیشه در حالت جنگ با اسرائیل هستیم، زیرا آن‌ها از توطئه‌های خود دست برنمی دارند و سید حسن نصرالله نیز در سخنرانی اخیرش از ادامه مبارزه با اسرائیلی‌ها خبر داد.

مسئول روابط بین الملل جنبش حماس با بیان اینکه اسرائیل با تمام آزادی‌های منطقه مقابله می‌کنند و هیچ مدل از آزادی را نمی‌پذیرد، گفت: آمریکا وقتی از آزادی بیان صحبت می‌کند در واقع دروغ می‌گوید و آن‌ها تنها شعار می‌دهند.

حمدان با اشاره به محبوس شدن جوانان فلسطینی سال‌ها در زندان‌های اسرائیل به خاطر کشیدن یک نقاشی، افزود: صهیونیست‌ها با هر کسی که مخالف آن‌ها باشد مقابله می‌کنند که مختص جریان مقاومت نیست.

وی تصریح کرد: آن‌ها بسیاری از بزرگان فلسطین را به بهانه سخنرانی کشته‌اند و با یک نقاشی ممکن است جوان فلسطینی چندین سال زندانی شود.

مسئول روابط بین الملل جنبش حماس گفت: جمعه آخر ماه مبارک رمضان که روز قدس است نقش مهمی در وحدت مسلمانان مقابل اسرائیل و آزاد سازی قدس دارد.

حمدان افزود: اعتقاد داریم آزاد سازی قدس تنها وظیفه فلسطینیان نیست و همه مسلمانان باید در این مهم مشارکت کنند.

وی ادامه داد: پروژه اسرائیلی‌ها تغییر تفکر مردم فلسطین است و آن‌ها تلاش می‌کنند تا یهودیان را در این سرزمین مستقر کنند که برای تحقق این امر کار‌های نظامی زیادی کردند، ولی به نتیجه نرسیدند.

مسئول روابط بین الملل جنبش حماس گفت: آن‌ها تلاش کردند عادی سازی روابط را طی سال‌های گذشته انجام دهند که برای خنثی کردن توطئه آنان نیاز است با روش خودشان با آن‌ها مقابله شود.

حمدان افزود: در انتفاضه اول از نقاشی روی دیوار برای مبارزه استفاده می‌شد که تأثیر خوبی داشت و صهیونیست‌ها هم به تأثیر این اقدام اعتراف کردند.

وی با اشاره به یکی از اقدامات مهم در مقابله با اسرائیل، ادامه داد: در انتفاضه دوم مبارزه فرهنگی توسعه یافت و در فضای مجازی نیز مبارزه دنبال شد و امروز یکی از مهم‌ترین اقدامات در مقابله با اسرائیل همین اقدامات فرهنگی است.

مسئول روابط بین الملل جنبش حماس گفت: این اقدامات باعث تکثیر فکر و ایده مقاومت می‌شود، زیرا برخی مردم با سیاست بیگانه هستند و یک نقاشی و یا پوستر می‌تواند مفهوم مقاومت را به خوبی منتقل کند.

حمدان افزود:معتقدیم یکی از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با اسرائیل پرداختن به موضوع فرهنگی است.

انتهای پیام//ف.ش

صهیونیست‌ها با هرگونه آزادی در منطقه مخالف اند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فلسطین و مقاومت کمک&zwn»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..