تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Animal Super Squad 1.3.0.1 بازی ماجراجویانه جوخه ویژه حیوانات – اندروید

Animal Super Squad را می توان اثری دانست که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و به دلیل سبک مبتکرانه و اعتیادآور خودش، ساعت ها شما را درگیر کند. بازی داستان خروسی را روایت می کند که در محیط نوآورانه و چالش برانگیز بازی حرکت می کند و به صورت پیاده و یا با یک ماشین خاص، حرکت خودش را به سمت سخت ترین موانع شروع می کند. این موانع واقعا چالش برانگیز هستند و تنها با تمرکز و شجاعت می توانید از آنها عبور کنید. ریتم کنترلی خاصی نیز در بازی وجود دارد که اجازه هر کاری را به بازیکنان می دهد.

با دانلود Animal Super Squad می توانید یک روند اعتیادآور دیگر را از یک بازی با گرافیک جذاب تجربه کنید و از انجام دادن مراحل زیبا و چالش برانگیز آن خسته نشوید. بازی از جهات مختلف، عالی عمل کرده است و شاهد شاهد جلوه های ویژه و جزئیات گرافیکی و حرکتی عالی در این بازی هستیم. بازی روی سیستم عامل اندروید ۵٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

Animal Super Squad 1.3.0.1 Apk + Data

کاور-Animal-Super-Squad

*/ ]]> اسکرین-شات-Animal-Super-Squad اسکرین-شات-Animal-Super-Squad اسکرین-شات-Animal-Super-Squad info

Animal Super Squad is a physics-based adventure game that lets you play as your favorite animal. Speed through a world full of dangers and bananas. Or forget all that nonsense and just play other people’s stuff.

WHAT’S NEW
– New Touch Controls
– More Options for customizing Touch Controls
– Better Xbox-Controller Support
– More Shipped Community Levels
– Shipped Community Levels will now be shown if not logged in
– Fixed a Crash that could occur when opening different panels
– Overworld now displays progress for each individual level
– users must now accept Privacy Policy Statement in order to play online

راهنمای نصب

فایل نصبی بازی را دانلود کرده و نصب کنید.

فایل دیتا را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.

پوشه دیتا (com.DoubleMoose.AnimalSuperSquad) را به طور مستقیم در مسیر Android / Obb کپی کنید.

از بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Animal Super Squad 1.3.0.1 بازی ماجراجویانه جوخه ویژه حیوانات – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..