تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هزینه ۱۷۰ میلیاردی درمانی بیمه سلامت استان تهران / پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و بخش‌های دیالیز، اولویت اول بیمه سلامت

هزینه ۱۷۰ میلیاردی درمانی بیمه سلامت استان تهران / پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و بخش‌های دیالیز، اولویت اول بیمه سلامتفرزین مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بیمه سلامت استان تهران هیچ بدهی به مراکز درمانی مربوط به سال ۹۶ ندارد و بدهی بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های بخش دولتی را برای سال‌های ۹۵ و ۹۶ تصفیه کرده است.

وی ادامه داد: اصل بدهی مراکز درمانی بیمارستان‌های دولتی پرداخت شده و تنها سود ناشی از اوراق مشارکت مراکز درمانی دولتی باقی مانده است.

مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران تاکید کرد: هزینه درمانی مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان تهران ماهیانه بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ میلیارد تومان  در بخش‌های دولتی و خصوصی است و امروزه در ۶ هزار مرکز با بیمه سلامت در استان تهران قرارداد دارند.

فرزین بیان کرد: در هنگام پرداخت مطالبات بدهی بخش‌های دیالیز و داروخانه‌ها در اولویت اول ما قرار دارند، اما به طور کلی بخش خصوصی تا مهر ماه ۹۷ به طور کامل تصفیه شده و به غیر از درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها بقیه مراکز خصوصی طلب آبان ماه آن‌ها پرداخت شده است.

وی افزود: مراکز دولتی ۷۰ درصد از طلبشان از بیمه سلامت استان تهران و ماه آبان را به طور کامل دریافت کرده‌اند و اسناد اسفند ماه ۹۷ مراکز دولتی نیز در دست بررسی است.

مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران اضافه کرد: عمده بیمارستان‌های دولتی می‌توانند اسنادشان بعد از ۴۵ روز به ما ارسال کنند و ما یک ماه فرصت بررسی اسناد را داریم.

فرزین ادامه داد: ۷۰ درصد از بدهی بخش دولتی پرداخت شده است و به طور کلی ما یک ماه مطالبات مراکز دولتی را پرداخت نکرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه اسناد مراکز خصوصی مربوط به ماه بهمن ۹۷ در حال رسیدگی است، گفت: ما در حدود ۲ ماه از طلب آن‌ها را پرداخت نکرده‌ایم.

مدیرکل سازمان بیمه سلامت استان تهران با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از بدهی بیمه سلامت مربوط به مراکز دولتی و بقیه برای بخش خصوصی است، ادامه داد: در یک دوره‌ای مطالبات دارو‌های بیماران خاص جدا پرداخت می‌شد، اما امروزه مطالبات داروخانه‌ها و طلب دارو‌های عادی و خاص با هم تصفیه می‌شود.

فرزین گفت: هزینه‌های دارویی ما به طور متوسط در بخش خصوصی ماهیانه ۲۰ میلیارد تومان است و مطالبات دارو‌های بخش دولتی با هزینه‌های بخش بستری و سرپایی پرداخت می‌شود.

وی یادآوری کرد: هزینه داروخانه‌های خاص مانند ۱۳ آبان به طور متوسط ماهیانه ۸ تا ۹ میلیارد تومان است و پرداخت طلب بخش‌های دیالیز و داروخانه‌ها همیشه در اولویت سازمان بیمه سلامت استان تهران قرار دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هزینه ۱۷۰ میلیاردی درمانی بیمه سلامت استان تهران / پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و بخش‌های دیالیز، اولویت اول بیمه سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..