تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نظام فرهنگیان حلقه مفقوده در دولت است

نماینده مردم تربت حیدریه، مه‌ولات، زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: در همه صنوف که دارای تشکلی هستند، یک نظام تعریف شده ولی فرهنگیان نظامی ندارند و این مهم حلقه مفقوده در دولت است.

به گزارش قدس آنلاین، سعید باستانی در همایش فرهنگیان دانشگاه تربت‌حیدریه که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود دولت لایحه‌ای برای نظام فرهنگیان به مجلس ارائه کند که هنوز میسر نشده با توجه به این که نواقص مطرح شده لایحه بارها بررسی شده ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی عنوان کرد: این لایحه می‌تواند تاثیر بسزایی در هرم جامعه فرهنگیان ایفا کند اما تا این لحظه به دلیل مداخله وزرای مختلف در این طرح همچنان به عنوان حلقه مفقوده باقی مانده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نظام فرهنگیان حلقه مفقوده در دولت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..