تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبر بد برای پرسپولیس در آستانه دیدار با السد + عکس

در آستانه دیدار پرسپولیس و السد قطر خطری بزرگ که ستاره‌های پرسپولیس را تهدید می‌کند.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: در آستانه دیدار پرسپولیس و السد قطر خطری بزرگ که ستاره‌های پرسپولیس را تهدید می‌کند.

خبر بد برای پرسپولیس در آستانه دیدار با السد + عکس
از سری مسابقات رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در هفتۀ دوم این رقابت‌ها پرسپولیس ایران باید در ازبکستان مقابل پاختاکور قرار بگیرد که شش ستاره سرخ‌ها برای حضور در این دیدار با مشکل خطرناکی روبرو هستند خطری که می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها گران تمام شود.

بشار رسن، ماریو بودیمیر، جلال حسینی، مهدی ترابی، مهدی شیری و علی علیپور ستاره‌هایی هستند که یک کارت زرد را در کارنامه بازی‌های قبل این رقابت‌ها دارند و دریافت کارت زرد در دیدار با پاختاکور بازی حساس السد قطر را از دست خواهند داد این در حالی است که غیبت هر کدام از این ستاره‌ها در دیدار برابر السد می‌تواند ضربه‌ای بزرگ و جبران ناپذیر برای پرسپولیسی‌ها به حساب بیاید.

خبر بد برای پرسپولیس در آستانه دیدار با السد + عکس
در تصویر بالا محل برگزاری بازی برگشت پاختاکور و پرسپولیس در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ را مشاهده می‌نمایید.

گفتنی است دیدار حساس پرسپولیس مقابل پاختاکور نماینده ازبکستان روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در حالی برگزار خواهد شد که در بازی رفت و در ورزشگاه آزادی به تساوی ۱-۱ رسیدند، اما در دیدار دوم، شانس پرسپولیس به مراتب بیشتر از نمایندۀ ازبک خواهد بود چرا که محروم بودن ۳ بازیکن آن‌ها به نام‌های سانزار کوواتوف، ایگور کریمتس و داستان بک همدموف خبر می‌تواند این دیدار را برای سرخ‌های ایران آسان گرداند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبر بد برای پرسپولیس در آستانه دیدار با السد + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..