تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صیادمنش با ۸۵۰ هزار دلار به فنرباغچه پیوست

۸۵۹۱۱۰

۲۱۷۲ 

عضو هیات مدیره استقلال با اعلام خبر فروش قطعی صیادمنش به شایعات پیرامون این بازیکن پایان داد.

خبرگزاری فارس: در حالی که طی روزهای گذشته شایعات فراوانی در مورد فروش اللهیار صیادمنش مطرح شده و امیر حسین فتحی امروز اعلام کرد این بازیکن در حال ترانسفرشدن است؛ اما عضو هیات مدیره استقلال با اعلام خبر فروش این بازیکن به تمامی شایعات پایان داد.

صیادمنش با ۸۵۰ هزار دلار به فنرباغچه پیوست

اسماعیل خلیل زاده در خصوص جدایی این بازیکن گفت: صیادمنش به باشگاه فنرباغچه ترکیه فروخته شده و 850 هزار دلار قیمت این بازیکن بوده که ما پول آن را هم دریافت کردیم.

وی در خصوص اینکه آیا پول وی کامل دریافت شده است یا خیر گفت: بله ما کامل این پول را گرفته ایم و در پایان فصل صیادمنش از تیم ما جدا می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صیادمنش با ۸۵۰ هزار دلار به فنرباغچه پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..