تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مرگ در قعر چاه ۱۵ متری/ سرنوشت دردناک یک کارتن‌خواب در مشهد

ایوب خجسته گفت: صبح امروز براساس گزارشی با مرکز پیام آتش‌نشانی مبنی بر سقوط فردی به داخل چاه بلافاصله عوامل امدادی به‌محل حادثه اعزام شدند.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد ادامه داد: بنا بر مشاهدات ماموران آتش‌نشانی در محل، در این حادثه کارتن خواب حدودا ۴۰ ساله هنگام جمع‌آوری ضایعات به داخل چاه ۱۵ متری در زمین خالی به متراژ ۲ هزار متر که دارای چندین حلقه چاه با دهانه باز و در میان علف‌ها نیز مستتر شده بود، سقوط کرده و با توجه به‌شدت جراحات و عدم امدادرسانی بهنگام جان باخته بود.

وی با بیان اینکه بروز این حادثه توسط یک کارتن خواب به آتش‌نشانی گزارش شد، بیان کرد: متوفی توسط نجاتگران ایستگاه ۲ و ۳  آتش‌نشانی از چاه خارج و به تکنسین‌های اورژانس تحویل داده شد. 

گزارشها حاکی است نزدیک به ۲۴ ساعت از مرگ مرد ۴۰ ساله می‌گذشته است.

۶۴۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مرگ در قعر چاه ۱۵ متری/ سرنوشت دردناک یک کارتن‌خواب در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..