تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزییات جدید عنوان The Sinking City

جزییات جدید عنوان The Sinking City منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استودیو فراگ‌ورز را گیمر‌ها با سری شرلوک هلمز می‌شناسند که اولین نسخه از این عنوان در سال ۲۰۰۲ برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد و داستان آن رسیدگی به معمای عمارت لرد مانتکف بود. استودیو فرگ ورز این‌بار دست به ساخت عنوان The Sinking City زده است. این عنوان با سبک کاراگاهی بازی شرلوک هلمز کاملا متفاوت بوده و در سبک ترسناک و جهان‌باز طراحی شده است. این عنوان در جهانی جریان دارد که مورد هجوم موجودات بیگانه قرار گرفته است و گیمر در نقش یک کاراگاه به جستجوی علت این حادثه می‌پردازد.

شرکت Bigben Games گیم پلی جدید از عنوان The Sinking City منتشر کرد که جزییات بیشتری را از این عنوان مشخص می‌کند. این گیم پلی که از یکی از ماموریت‌های این بازی ضبط شده، نشانگر شیوه مبارزات در این عنوان است. از تریلر منتشر شده، به نظر می‌رسد ماموریت‌ها و مبارزات در عنوان Sinking City بسیار ساده است چرا که گیمر در طول بازی سلاح‌های متعددی را در اختیار دارد و از همه‌ی آن‌ها در جای خود می‌تواند استفاده کند. در جریان داستان این عنوان، هیولا‌های Cthulu به گیمر حمله می‌کنند که گیمر با سلاح‌های در اختیار خود، به راحتی ان‌ها را از بین می‌برد.

جزییات جدید عنوان The Sinking City منتشر شد

همچنین در این ویدیو مشخص شد که شخصیت اصلی داستان برای پیدا کردن چیزی تلاش می‌کند که با آن به گذشته سفر کرده تا بتواند از راز یک گفتگو که در گذشته اتفاق افتاده سر در بیاورد. در منوی این عنوان، گزینه‌های مهارت‌ها و کاخ ذهن وجود دارد. گزینه مهارت‌ها همان‌طور که مشخص است، نشان دهنده دستاورد‌های گیمر در طول داستان بازی است، اما بخش جالب این منو گزینه کاخ ذهن است. در این گزینه، گیمر باید سلامت روانی شخصیت اصلی داستان بازی را مدیریت کند و از جنون کاراکتر بازی جلوگیری کند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این عنوان در دسترس نیست و باید تا زمان عرضه آن صبر کرد.

جزییات جدید عنوان The Sinking City منتشر شد

اما زمان عرضه عنوان The Sinking City، همانطور که در گذشته اعلام شده ۲۷ ژوئن ۲۰۱۹ خواهد بود و این عنوان برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: عنوان Rocket League به فروشگاه اپیک گیمز می‌آید 

انتهای پیام/

اطلاعات جدید عنوان The Sinking City  منتشر شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزییات جدید عنوان The Sinking City»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..