تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرقت مسلحانه شبانه از خانه ستاره بارسلونا

بارسلونا شب گذشته در نوکمپ میزبان لیورپول از دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود و 3-0 نیز به برتری دست یافت. طعم شیرین این پیروزی برای آرتور ملو به تلخی گرائید؛ وقتی متوجه سرقت مسلحانه از منزلش شد.

دو مرد مسلح با ورود به منزل آرتور در حال سرقت بودند که برادر او وارد خانه می شود. در این لحظه سارقان برادر آرتور را تهدید به مرگ می کنند و از او می خواهند تا جای پول  و جواهرات را به آنها نشان دهد. در نهایت کار آنها با سرقت مقداری جواهرات و چند ساعت رولکس تمام می شود و به سرعت محل را ترک می کنند.

برادر آرتور بلافاصله با او تماس می گیرد و ستاره برزیلی جوان بارسا نیز نیروهای امنیتی باشگاه را در جریان می گذارد. خیلی سریع پروتوکل های امنیتی به کار می افتد و دو مامور پلیس به منزل وی روانه می شوند. تحقیقات در این زمینه در حال انجام است و فعلا سرنخی از سارقین در دست نیست.

چندی پیش سرقتی مشابه از منزل کوین پرنس بواتنگ، بازیکن غنایی بارسا نیز صورت گرفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرقت مسلحانه شبانه از خانه ستاره بارسلونا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..