تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخرین وضعیت بازار طلا و سکه در استانه ماه مبارک رمضان

یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان از میزان داد و ستد در این بازار کاسته شده است.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از ایسنا: یک کارشناس بازار طلا و سکه گفت: با توجه به نزدیکی به ماه مبارک رمضان از میزان داد و ستد در این بازار کاسته شده است.

محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا طی یک هفته گذشته اظهار کرد: طلا در بازار‌های جهانی طی یک هفته گذشته روند نزولی به خود گرفت و با کاهش ۱۸ دلاری به ارزش ۱۲۶۸ دلار رسید، اما این اتفاق در حالی رخ داد که ارزش طلا در بازار داخلی روند صعودی به خود گرفته است.

اخرین وضعیت بازار طلا و سکه در استانه ماه مبارک رمضان
این کارشناس بازار طلا و سکه ادامه داد: رشد قیمت طلا در بازار داخلی فقط به واسطه رشد قیمت ارز بوده که دلایل سیاسی و اقتصادی بر این موضوع حاکم است و این اتفاقات در نهایت ارزش هر گرم طلای خام ۱۸ عیار را با رشد ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومانی به ۴۵۶ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش داده است.

وی با اشاره به رشد ۵۷ هزار تومانی هر مثقال طلای ۱۷ عیار و تعیین قیمت یک میلیون و ۹۷۷ هزار تومانی در انتهای هفته برای آن، خاطرنشان کرد: سکه طرح قدیم با رشد ۷۰ هزار تومانی به ارزش چهار میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سکه طرح جدید با رشد ۱۰۵ هزار تومانی به ارزش پنج میلیون و ۸۰ هزار تومان، نیم سکه و ربع سکه با رشد ۴۰ هزار تومانی به ترتیب به ارزش دو میلیون و ۷۶۰ هزار و یک میلیون و ۷۹۰ هزار تومان داد و ستد شده‌اند.

کشتی‌آرای با بیان اینکه هر قطعه سکه یک گرمی با افزایش ۱۰ هزار تومانی به ارزش ۹۶۵ هزار تومان معامله می‌شود، گفت: به دلیل نزدیکی به ماه مبارک رمضان از میزان داد و ستد در بازار کاسته شده و عرضه و تقاضا در تعادل قرار دارد و نکته قابل توجه آن است که حباب سکه همچنان ثابت و میزان آن ۵۸۰ هزار تومان اعلام می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخرین وضعیت بازار طلا و سکه در استانه ماه مبارک رمضان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..