تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب نساجی و صنعت نفت اعلام شد

مجید جلالی و پائلو سرجیو یازده بازیکن منتخب خود برای رویارویی در برابر هم اعلام کردند.

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: تا دقایقی دیگر از هفته بیست وهشتم دو تیم نساجی مازندران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه پیر شهید وطنی برابرهم قرارمی گیرند. یازده مرد منتخب این دو تیم در برابر هم به شرح زیر است: ترکیب نساجی و صنعت نفت اعلام شد
ترکیب نساجی:

حامد لک - فرشاد فرجی - مجتبی ممشلی - مهرداد عبدی - محمدمهدی نظری - محمد آبشک - امید سینگ - حامد شیری - آرفنگ دافه - سجاد آشوری - لاشا توتاتزه

ترکیب صنعت نفت آبادان:

شهاب گردان - عقیل کعبی - فردین عابدینی - میلاد جهانی - طالب ریکانی - محمدرضا غبیشاوی - دی اولیویرا فرانکو وینیسیوس - مسلم مجدمی - جعفر سلمانی - وفا هخامنش - جاناتان بواریتو دوس رایس

این دیدار فارغ از حساسیت‌های جدولی است و هر دو تیم ۳۰ امتیازی هستند و در جایگاه یازدهم و دهم جدول حضور دارند که در صورت پیروزی در این دیدار حد اکثر تا رتبه هشتم صعود خواهند کرد.

این در حالی است که صنعت نفت آبادان در سه دیدار اخیر خودش سه پیروزی را کسب کرده و در بهترین فرم خودش در طول فصل به سر می‌برد.

از طرفی دیگر شاگردان مجید جلالی قصد دارند با یک پیروزی خانگی بازی پر انتقاد خودشان را درهفته گذشته در مقابل استقلال خوزستان جبران نمایند.

شاید بتوان با اشاره به نام ولسیانی مدافع گرجستانی نساجی به عنوان بزرگترین غایب این دیدار نام برد؛ و در عین حال بازگشت وفا هخامنش مدافع بندر ترکمنی می‌تواند خبر خوبی برای آبادانی‌ها باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب نساجی و صنعت نفت اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..