تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | لوکیشن‌های توریستی «بازی تاج‌وتخت»!

حتی اگر یکی از دنبال کنندگان مجموعه تلویزیونی «بازی تاج‌وتخت» نباشید احتمالا در معرض خبرهایی که میان طرفدارن آن نقل می‌شود، قرار گرفته‌اید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از توریسم‌آنلاین، این سریال گران ترین سریال محسوب می شود که در ژانر خیال پردازی حماسی ساخته شده است و یکی از دغدغه های تهیه کنندگان این مجموعه یافتن مکان های خاص و مناسب برای فیلمبرداری سریال بوده. امروزه لوکیشن های(محل فیلمبرداری) بازی تاج وتخت تبدیل به مقصدهای توریستی شده اند که گردشگران برای کشف آب و هوای باستانی و مرموز موجود در صحنه ها به آنجا سفر می کنند. از مراکش تا ایسلند، اسپانیا، ایرلند شمالی، مالت، کرواسی از جمله کشورهایی هستند که برای فیلمبرداری استفاده شده اند.

در ادامه منتخبی از لوکیشن های این سریال را مشاهده می کنید:
​۶۷۲۸۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | لوکیشن‌های توریستی «بازی تاج‌وتخت»!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..