تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هازارد در سکوت خبری به رئال مادرید پیوست

باشگاه رئال‌مادرید توافق با ادن آزار را در برهه حساس چلسی در لیگ برتر و لیگ اروپا منتشر نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از خبرورزشی، در حالی که به نظر می‌رسید باشگاه رئال‌مادرید انتقال ادن آزار را در همین هفته‌های پایانی فصل قطعی کند، این اتفاق به پایان فصل مؤکول شده است.

هازارد در سکوت خبری به رئال مادرید پیوست


روزنامه «مارکا» خبر داد، تقریباً باید انتقال ستاره بلژیکی چلسی به رئال‌مادرید را قطعی شده دانست، اما با توجه به اینکه آبی‌های لندن در کوران رقابت‌های لیگ برتر هستند و در لیگ اروپا هم شرایط حساسی دارند فعلاً قرار نیست خبر کهکشانی شدنِ او اعلام شود. اگر چلسی راهی فینال لیگ اروپا نشود، بعد از ۱۲ مِی (۲۲ اردیبهشت) که آخرین بازی چلسی در لیگ برتر برابر لسترسیتی برگزار می‌شود، آزار هم رئالی خواهد شد. در غیر اینصورت حتی تا ۲۹ مِی (۸ خرداد) هم برای رسمی شدن انتقال باید صبر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هازارد در سکوت خبری به رئال مادرید پیوست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..