تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنبش جهاد اسلامی، اسرائیل را تهدید کرد

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که اگر تل‌آویو بخواهد مقاومت فلسطین را هدف قرار دهد، مقاومت نیز بزرگترین شهرهای اسرائیل را بمباران خواهد کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که اگر تل‌آویو بخواهد مقاومت فلسطین را هدف قرار دهد، مقاومت نیز بزرگترین شهرهای اسرائیل را بمباران خواهد کرد.

زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت در شمال غزه تأکید کرد: هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی علیه هر یک از اعضای مقاومت با پاسخ و واکنشی محکم مواجه خواهد شد. اگر دشمن صهیونیستی بخواهد مقاومت را مورد حمله قرار داده و رهبران آن را ترور کند، مقاومت شهرهای بزرگ اسرائیل را مورد حمله قرار خواهد داد.

وی گفت: تا زمانی که محاصره غزه ادامه داشته باشد ما آتش‌بس را نمی‌پذیریم. هرگز نمی‌پذیریم مردم فلسطین همچنان در محاصره باشند. ما شهادت در میدان جنگ را به این ترجیح می‌دهیم که کودکانمان از گرسنگی بمیرند یا اعضای مقاومت در میدان به خاطر نیازهای انسانی کشته شوند. ما شهادت در میدان را به تسلیم شدن در برابر محاصره ترجیح می‌دهیم.

النخاله تصریح کرد که مقاومت فلسطین بدون در نظر گرفتن هرگونه تفاهم و توافقی با دشمن صهیونیستی، به تجاوزات این رژیم پاسخ می‌دهد و خطوط قرمزی مقابل آن نخواهد بود.

وی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی از اجرای توافق‌های حاصل شده با مقاومت فلسطین تحت نظارت مصر، قطر و سازمان ملل طفره می‌رود و احتمالا این توافق‌ها را لغو کند.

دبیرکل جهاد اسلامی تأکید کرد که مقاومت فلسطین مادامی که رژیم صهیونیستی و اشغالگری آن وجود داشته باشد، باقی و پابرجا است.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/618260

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنبش جهاد اسلامی، اسرائیل را تهدید کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..