تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری هفته ششم مسابقات کورس بهاره در گنبدکاووس

ایگدری هیات سوارکاری استان گلستان گفت: هفته ششم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره ۹۸ گنبدکاووس امروز از ساعت: ۱۴ در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.


ایگدری افزود:تعداد ۸۸ راس اسب از نژاد‌های ترکمن، دوخون و تروبرد در ۸ دور هزار متری به رقابت خواهند پرداخت.


ایگدری هیات سوارکاری استان گلستان گفت:مجموع جوایز در نظر گرفته شده برای این هفته از مسابقات مبلغ بیش از ۱۰۱ میلیون تومان است که به مالکین، مربیان و چابکسواران برتر تعلق خواهد گرفت.


وی ادامه داد: افرادی که علاقه‌مند به تماشای این دیدار هستند می‌توانند با حضور خود در مجموعه سوار کاری گنبدکاووس چابکسوار خود را تشویق کنند.


انتهای پیاام/ح


برگزاری هفته ششم مسابقات اسبدوانی در گنبدکاووس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری هفته ششم مسابقات کورس بهاره در گنبدکاووس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..