تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسمی به یاد نمایندگان فقید گلستان در مصلای نماز جمعه گرگان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم هجدهمین سالگرد رحلت نمایندگان فقید مردم گلستان و سالروز شهادت استاد مطهری، در مصلای گرگان گفت: با هر شهادتی که اتفاق می‌افتد در اجتماع یک روشنی و نورانیتی از جنس پیروزی، ایثار و مبارزه با هوای نفس ایجاد می‌شود.


علی مطهری همچنین با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات، وحدت اسلامی، هم دلی و همکاری است گفت: دشمن با نقشه هایش تلاش می‌کند تا جهان اسلام را نابود کند و کشور‌های اسلامی را با فرو پاشی و انحطاط رو برو نماید، تفرقه افکنی، ایجاد یاس، رواج فساد اخلاقی و ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بخشی از نقشه‌های دشمن برای رسیدن به اهدافش است.


این مراسم هم اکنون در مصلای نماز جمعه گرگان به مناسبت سالروز رحلت نمایندگان فقید گلستان در سانحه سقوط هواپیمای یاک ۴۰ در حال برگزاری است.


انتهای پیام/ح


مراسمی به یاد نمایندگان شهید فقید گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسمی به یاد نمایندگان فقید گلستان در مصلای نماز جمعه گرگان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..