تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی برترین های کورس سوارکاری هفته پنجم در گلستان

ایگدری دبیر هیئت سوارکاری گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت:  این هفته از رقابت های کورس سوارکاری با شرکت ۹۲راس اسب از نژاد های دوخون ، ترکمن و تروبرد برگزار شد.

وی افزود: در دور اول یلکین امیر با چابکسواری کمال دلیجه عطا ، دور دوم پریمات با چابکسواری پیمان قلدر عطا و دور سوم اف ۱۴با برتری آرمین آق تابای به پایان رسید.

ایگدری گفت: در دور چهارم بیوتی فیبز با چابکسواری آرمین آق تابای ، دور پنجم هچ کروز با چابکسواری کمال دلیجه عطا و دور ششم وی واش با چابکسواری رامین قهرمانی به پایان رسید.

دبیر هیئت سوارکاری گلستان ادامه داد: در دور هفتم پر گل دو با چابکسواری پیمان قلدر عطا و دور آخر اور دنز  با چابکسواری طاهر مرادی به پایان رسید.

وی افزود: در این رقابت ها به برترین ها ۹۳میلیون و ۱۰۰هزار تومان جایزه نقدی اهدا شد.

ایگدری گفت: این رقابت ها در ۸دور هزار متری برگزار شد.

انتهای پیام/ح

پایان کورس سوارکاری گلستان در هفته پنجم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی برترین های کورس سوارکاری هفته پنجم در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..