تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی اعلام شد

جزئیات دقیق از دیدار دوستانه تیم ملی کشورمان با کره جنوبی به طور رسمی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از تسنیم، بر اساس اعلام رسمی فدراسیون فوتبال کره جنوبی تیم ملی فوتبال این کشور که هدایت آن برعهده پائولو بنتو پرتغالی است، در تاریخ ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) در ورزشگاه بوسان اِیژین مِین واقع در شهر بوسان در دیداری دوستانه پذیرای استرالیا خواهد بود و چهار روز بعد از آن (۲۱ خرداد) هم در دیدار دوستانه دیگری از ساعت ۲۰ به وقت محلی (۱۵:۳۰ به وقت تهران) در ورزشگاه جام جهانی واقع در شهر سئول از ایران میزبانی خواهد کرد.

زمان دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی اعلام شد
آخرین باری که تیم‌های کره جنوبی و ایران مقابل هم قرار گرفتند به ماه آگوست ۲۰۱۷ بازمی‌گردد که دو تیم در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به تساوی بدون گل رضایت دادند. پیش از این بازی، تیم ملی کشورمان چهار پیروزی متوالی یک بر صفر را مقابل جنگجویان تائگوک (لقب تیم ملی کره) تجربه کرده بود.

کره جنوبی تا کنون ۳۰ بار با ایران مصاف کرده که حاصل آن ۹ پیروزی، هشت تساوی و ۱۳ شکست بوده است. آخرین پیروزی کره جنوبی مقابل ایران هم به ماه ژانویه ۲۰۱۱ در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا بازمی‌گردد.

ایران در حال حاضر در رده بیست‌ویکم رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان از دید فیفا قرار دارد که از این حیث ۱۶ پله بالاتر از کره جنوبی و ۲۰ پله بالاتر از استرالیاست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان دیدار دوستانه ایران و کره جنوبی اعلام شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..