تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جاده چالوس از چه ساعتی یک‌طرفه می‌شود؟

سرهنگ نادر رحمانی در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: در حال حاضر جنوب به شمال محور چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر ۵ دارای ترافیک سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: هم اکنون ترافیک در محدوده شهید صارمی، محورخلیج فارس، آزادراه تهران- قم در محدوده عوارضی نیمه سنگین است.

او در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص یک طرفه شدن محور چالوس گفت: یک طرفه شدن محور کرج -چالوس  از ساعت ۱۶ در دستور کار است اما با توجه به حجم ورودی و تشخیص پلیس راه محلی ممکن است دقایقی به تعویق بیفتد.

این مقام ارشد پلیس راهور خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

۴۷۲۳۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جاده چالوس از چه ساعتی یک‌طرفه می‌شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..