تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای عملیات لکه گیری و روکش محور سد ارس ـ پلدشت/ محور مرگنلر ـ پلدشت منتظر انتخاب پیمانکار است

ساعت: 10:31 منتشر شده در مورخ: 1398/02/12 شناسه خبر: 1481845

مدیر کل راهداری آذربایجان غربی گفت: مناقصه محور مرگنلر به پلدشت برگزار شده و منتظر انتخاب پیمانکار هستیم تا کار را شروع کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، ارسلان شکری عصر روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد با اشاره به بازدید از راه های مواصلاتی پلدشت گفت: صبح امروز راه های مواصلاتی از نزدیک بررسی شده و تمام تلاش خود را برای حل آن بکار می گیریم.

وی، با اشاره به موقعیت شهرستان پلدشت تصریح کرد: پلدشت بدلیل دارا بودن پایانه مرزی و مرزی بودن باید از زیر ساخت های جاده ای مناسب برخوردار باشد و زیر ساخت مناسب از عوامل توسعه همه جانبه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی، با تاکید بر اینکه توسعه راه ها اولویت کاری ما است، اظهار کرد: کار لکه گیری و روکش محور سدارس به پلدشت به طول ۱۰ الی ۱۵ کیلومتر امروز شروع شده است.

وی، افزود: ۷۰ الی ۸۰ کیلومتر محور مواصلاتی خط کشی شده و همچنان ادامه دارد.

شکری، در خصوص محور مرگنلر به پلدشت گفت: مناقصه محور مرگنلر به پلدشت برگزار شده است و منتظر انتخاب پیمانکار هستیم تا کار را شروع کنیم.

به گفته وی یک دستگاه لودر نیز از اعتبارات سازمانی به پلدشت اختصاص یافته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای عملیات لکه گیری و روکش محور سد ارس ـ پلدشت/ محور مرگنلر ـ پلدشت منتظر انتخاب پیمانکار است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..