تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lost Island :Blast Adventure 1.1.624 – بازی پازل “جزیره متروکه” اندروید + مود

دانلود امروز 4+

آخرین آپدیت چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.1.624

دوست داشتن 32

Lost Island :Blast Adventure v1.1.624 + Mod – بازی پازل و تطبیق ساز دوست داشتنی اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (لایو “زندگی” نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

Lost Island :Blast Adventure بازی پازل جدید، سرگرم کننده و محبوب با طراحی و ساخت عالی از Plarium Global Ltd برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما تصمیم گرفته ایم جدیدترین آپدیت اش را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که ممکن است از نام بازی پی برده باشید، داستان کلی Lost Island :Blast Adventure در مورد جزیره متروکه ای است که انفجاری مهیب ان را به طرز باورنکردنی نابود کرده است و حالا تصمیم میگیرید ان را به حالت اولیه اش بازگردانید! در این بازی پازلی و تطبیق ساز قرار است با کنار هم قرار دادن آیتم های مشابه و صعود به مراحل بالاتر، تمام تلاش تان را برای بازگرداندن شکوه به این جزیره به کار بگیرید! امکان ساخت و سفارشی کردن ساختمان ها، سواحل، باغ ها، جنگل ها و غیره توسط شما وجود دارد ؛ با تعمیر و تزئین جزیره تان شکوه سابق را به ان هدیه دهید! در جزیره کاوش کنید و با پیدا کردن آیتم ها به حقایق مهمی پی ببرید! اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای پازل هستید بدون شک Lost Island :Blast Adventure نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!

Lost Island :Blast Adventure

بازی Lost Island :Blast Adventure تا به این لحظه بیش از 100 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند که ما در فارسروید جدیدترین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم! شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت فارسروید دانلود بکنید .

تغییرات نسخه ی V1.1.624 :

* اضافه شدن سطوح و ویژگی های جدید + بهینه سازی های مختلف .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lost Island :Blast Adventure 1.1.624 – بازی پازل “جزیره متروکه” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..