تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جمع آوری بیش از ۲۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به مردم سیل زده توسط حلقات صالحین ناحیه سمنان

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در قالب طرح هر حلقه یک میلیون ریال برای کمک به مردم سیل زده توسط حلقات صالحین ناحیه سمنان جمع آوری شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین عامری با اشاره بر طرح هر حلقه صالحین حداقل یک میلیون ریال، اظهار کرد: با اجراشدن طرح هر حلقه صالحین حداقل یک میلیون ریال، تا کنون 119 حلقه صالحین در مجموع بیش از ۲۵۰میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای سیل زدگان استان لرستان جمع آوری کردند.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه سمنان افزود: تاکنون 150 تخته پتو، ۱ هزارو پانصد آبمیوه و کیک، 300 بطری آبمعدنی و سایر لوازم ضروری به مناطق سیل زده، ارسال شده است.
وی ادامه داد: اعضای حلقات صالحین ناحیه سمنان در ساخت 500 واحد ساختمانی برای مردم سیل زده که بر عهده سپاه استان است، مشارکت فعال خواهند داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جمع آوری بیش از ۲۵۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به مردم سیل زده توسط حلقات صالحین ناحیه سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..