تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت اوباما برای ساخت فیلم انتقادی علیه ترامپ

مشارکت اوباما برای ساخت فیلم انتقادی علیه ترامپبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، کمپانی ساخت فیلم باراک اوباما که نوامبر سال گذشته حق ساخت تعدادی کتاب را خریده بود در همکاری با نتفلیکس، فیلم‌های اقتباسی را خواهد ساخت، در بین این نام ها، اسم کتاب «ریسک پنجم» به نویسندگی مایکل لوییس به چشم می خورد که نگاهی انتقادی به دولت ترامپ دارد.

پروژه‌های این کمپانی که باراک اوباما و همسرش آن را در بهار سال گذشته تاسیس کردند شامل هفت کتاب است که چهار فیلم سینمایی و سه سریال تلویزیونی را در بر خواهد گرفت.

باراک اوباما در مورد تاسیس این کمپانی می‌گوید: هدف ما از ساخت این شرکت، کنترل کردن قدرت روایت داستان است، به همین خاطر است که نمی‌توانیم در مورد این پروژه‌ها هیجان زده نباشیم. لمس کردن مشکلات نژادی، دموکراسی و حقوق بشر در این فیلم‌ها روایت می‌شود که  هدف آن‌ها فقط سرگرمی نیست بلکه آموزش است.

همسر اوباما نیز در این مورد گفت: هدف این شرکت، تمرکز روی داستان‌هایی است که  علاقه‌ها و تجربه هایی که ما نیز در  زندگی روزمره  درگیر هستیم را به مخاطب انعکاس می دهد، موضوعاتی که متناسب با همه افراد یک خانواده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت اوباما برای ساخت فیلم انتقادی علیه ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..