تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Age of 2048: Civilization City Building Games v1.6.5

بازی ترکیب خانه ها برای پیشرفت تمدن

4.4 (46694) امتیاز در گوگل‌پلی

استراتژیک , بازی

انسان‌ها پس سالها زندگی قبیله‌ای شهرها را به وجود آوردند که سر آغازی بر زندگی مدرن بود ازاین‌رو می‌توان گفت یکی از مؤلفه‌های پیشرفت آدمی شهرها بودند. اما آیا شما هم می‌توانید شهری را بسازید و آن را هرروز مدرن‌تر از دیروز کنید اگر به خود اطمینان دارید بازی Age of 2048: Civilization City Building Games را دانلود کنید. این بازی که یکی از موفق‌ترین گیم های شهرسازی است که شما را به اعماق تاریخ می ببرد و با توجه به تلاشتان دوره‌های مختلف تاریخی را پشت سر می‌گذارید تا در انتها شهری را در سال 2048 بسازید.

در این بازی داستان شهرسازی از عصر سنگی تا سال‌هایی در آینده روایت می‌شود که در قالب گیم پلی ساده شما را به چالش می‌کشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Age of 2048: Civilization City Building Games v1.6.5»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..