تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیاز رکورددار گرانی، با ۱۴۳ درصد افزایش

 بر اساس نتایج به دست آمده در فروردین ماه ١٣٩٨، بیشترین افزایش قیمت در ماه جاری نسبت به ماه گذشته، مربوط به اقلام «پیاز» با ١٤٣,٣ درصد افزایش، «سیب زمینی» با ٥٩.١ درصد افزایش و «پرتغال محصول داخل» با ٢٥.٥ درصد افزایش بوده است.

در این ماه اقلام «تخم مرغ ماشینی» (٤.١ درصد) و «مرغ ماشینی» (٢.٨ درصد) نسبت به ماه قبل کاهش قیمت داشته‌اند.

بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه مشابه سال قبل (فروردین ١٣٩٧) مربوط به اقلام «پیاز» با ٤٥٩,٥ درصد افزایش، «رب گوجه فرنگی» با ٢٣٤.٧ درصد افزایش، «سیب زمینی» با ٢٠٧.٨ درصد افزایش، «سیب درختی زرد» با ١٦٦.٤ درصد افزایش، «گوجه فرنگی» با ١٤٩.٧ درصد افزایش و «خیار» با ١٤٠.٩ درصد افزایش است.

226۲۳۱



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیاز رکورددار گرانی، با ۱۴۳ درصد افزایش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..