تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپاه تراکتورسازی را قهرمان می کند!

زهرا ساعی گفت: اقدام به موقع سازمان اطلاعات سپاه عاشورا تراکتورسازی را به قهرمانی امیدوار‌تر کرد.

به گزارش خبرنگارشمانیوز به نقل از خبرورزشی، زهرا ساعی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مانند همیشه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه عاشورا با اقدام به موقع در دستگیری محسن فروزان دروازه‌بان تیم تراکتور سازی تبریز به همراه همسرش در تهران امید تیم تراکتور سازی به کورس قهرمانی را افزایش داد.

سپاه تراکتورسازی را قهرمان می کند!


وی ادامه داد: با بازداشت دروازه‌بان تیم تراکتور سازی تبریز به اتهام تبانی و شرط‌بندی در بازی این تیم مقابل سپیدرود رشت توسط دادسرای فرهنگ و رسانه به احتمال قوی نتیجه این دیدار سه بر صفر به نفع تیم تراکتور سازی خواهد بود.


ساعی افزود: با تغییر این نتیجه به نفع تراکتورسازی تبریز این تیم مجددا بعنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور مطرح خواهد شد.
وی همچنین گفت: تماشاگران فهیم تیم تراکتور سازی تبریز امروز نیز همچون بازی‌های قبلی میهمان‌نوازی خود را به کل ایران ثابت خواهند کرد و امیدواریم شاهد بازی جذابی باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپاه تراکتورسازی را قهرمان می کند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..