تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال ۹۸ اعلام شد + جزئیات

میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال ۹۸ تعیین شد

به گزارش خبرنگار شمانیوز به نقل از میزان : هیئت وزیران در جلسه امروز خود میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۸ را تعیین کرد.

هیئت وزیران در جلسه امروز خود میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۸ را تعیین کرد.

میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال ۹۸ اعلام شد + جزئیات

بر این اساس، از ابتدای سال ۱۳۹۸ کلیه مستمری‌های بازنشستگی، از کار افتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تأمین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۷ برقرار شده اند، برای دریافت کنندگان حداقل مستمری به میزان (۱، ۵۱۶، ۸۸۱) تومان معادل ۳۶، ۵ درصد تعیین می‌شود و براساس سایر سطوح به میزان ۱۳ درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه ۱۳۹۷ به علاوه مبلغ ثابت (۲۶۱، ۱۴۷) تومان افزایش می‌یابد.

درخصوص سایر افرادی که مستمری آن‌ها به نسبت پرداخت حق بیمه برقرار شده است، افزایش مستمری‌های تا حداقل دستمزد معادل ۳۶، ۵ درصد و مستمری‌های بیش از حداقل همانند سایر سطوح و به نسبت سنوات پرداخت حق بیمه خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران در سال ۹۸ اعلام شد + جزئیات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..