تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مزایای تازه هواپیمایی قطر | امتیازهای ویژه برای مسافرانی که تا 19 اردیبهشت بلیت می‌خرند

شرکت هواپیمایی قطر ایرویز مزایای ویژه‌ای را برای مسافرانی که در طرح پرواز پرمیوم شرکت می‌کنند در نظر گرفته است. بر این‌ اساس، مشتریانی که در بازه زمانی سه‌شنبه ۳۰ آوریل تا دوشنبه ۶ می ۲۰۱۹ پروازهایشان را رزرو کنند می‌توانند از تخفیف ۲۵ درصدی قیمت بلیت استفاده کنند.

همچنین مسافرانی که در Privilege Club عضو شده‌اند در صورتی‌ که در مدت اعلام‌ شده پروازهای طرح پرمیوم را رزرو کنند، علاوه‌ بر تخفیف ۲۵ درصدی می‌توانند از دو پاداش طرح «کیو-پوینس» که ویژه اعضای این باشگاه است هم بهره‌مند شوند.

از سوی دیگر، مسافران کلاس‌های درجه یک و بیزینس که در مدت اجرای طرح پروازهای پرمیوم بلیت خریداری کنند می‌توانند از مزایای پاداش «کیو- سوییت» هم استفاده و سطح بی‌سابقه‌ای از رضایت و سفر مجلل را تجربه کنند.

Premium

در حقیقت، قطر ایرویز برای مشتریان طرح پرمیوم شامل مسافرانی که به قصد کار سفر می‌کنند و همچنین مسافرانی که به سفرهای تفریحی می‌روند آسایش زیادی را فراهم می‌کند که از آن جمله می‌توان به صندلی‌های بزرگ، بیش‌ از چهار هزار گزینه سرگرمی طول پرواز و غذاهای لذیذ اشاره کرد.

قطر ایرویز از جمله شرکت‌های هواپیمایی است که در سال‌های اخیر با کسب جوایز متعدد توانسته جایگاه خودش را بین شرکت‌های هواپیمایی برتر جهان پیدا کند. از جمله این جوایز می‌توان به «جایزه بهترین کلاس بیزینس جهان در سال ۲۰۱۸» اشاره کرد. این جایزه بخشی از «جوایز ایرلاین‌های جهان» است که همه‌ ساله از سوی سازمان رده‌بندی حمل‌ونقل هوایی اسکای‌ تراکس به شرکت‌های هواپیمایی برتر اعطا می‌شود.

هواپیمایی قطر در حال حاضر از فرودگاه بین‌المللی حمد در دوحه با بیش‌ از ۲۵۰ هواپیمای پیشرفته به بیش‌ از ۱۶۰ مقصد در جهان پرواز دارد.

این شرکت هواپیمایی قطری در سال ۲۰۱۹ مقصدهای جدیدی را به خطوط هوایی‌اش اضافه کرد که لیسبون در پرتغال، مالتا، ربات در مراکش، ازمیر در ترکیه، لانگکوای در مالزی، داوائو در فیلیپین و موگادیشو در سومالی را شامل می‌شود. همچنین از نیمه دوم سال ۲۰۱۸ پروازهای قطر ایرویز به مقصد اصفهان هم آغاز شده است.

چمدان

۲۱۲۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مزایای تازه هواپیمایی قطر | امتیازهای ویژه برای مسافرانی که تا 19 اردیبهشت بلیت می‌خرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..