تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاسخی مجدد به آقای عباس عبدی

در پاسخ اول، ایشان بدون پرداختن به اصل محتوای نقد بنده، بر سر این که یک تیتر استنباطی مشترک رسانه ها مورد توجه نوشته قرار گرفته است، کل آن را زیر سوال برده و به خود حق دادند بدون خواندن متن آن –آن گونه که در پاسخ اول آمده است- به قضاوت بنشینند؛ بدون در نظر گرفتن آن که آن تیتر استنباطی برخاسته از متن خود ایشان بوده است.

در پاسخ دوم هم به جای پرداختن به متن نقد درباره اتهامی که به اصولگرایان زده است، درباره نظریه مرگ مولف رولان بارت به مانور پرداخته است. از آن‌جا که بحث اصلی بررسی یک نظریه نیست ولی ایشان تمایل به خروج از موضوع و پرداختن به حواشی دارد، از مباحث ایشان درباره بارت می‌گذرم.  کاش ایشان به جای دست آویختن به هر چیز برای به فراموشی سپردن این که پیام نوشته او اساسا متهم کردن اصولگرایان بوده است، به صراحت می‌گفت از این که در یک مقاله به تفصیل اصولگرایان را به تقصیر در قتل طلبه همدانی متهم کرده، پشیمان است.

1717




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاسخی مجدد به آقای عباس عبدی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..