تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش طرز تهیه اسموتی چغندر خام

اسموتی چغندر خام

آموزش روش تهیه اسموتی چغندر خام

افرادی که به صورت منظم به مدت 2 هفته اسموتی چغندر خام استفاده کنند، فشار خون آنها کاهش پیدا می کند و تنظیم می شود. در این مطلب دستور تهیه اسموتی چغندر خام خوشمزه را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم برای اسموتی چغندرخام سیب پوست کنده یک چهارم فنجان بادام خام یک چهارم فنجان آبلیمو یک دوم قاشق چای خوری چغندر خام پوست کنده و رنده شده یک چهارم فنجان آب هویج شیرین نشده یک دوم فنجان زغال اخته یا تمشک یخ زده یک چهارم فنجان زنجبیل به مقدار لازم یخ خرد شده یک سوم فنجان

اسموتی چغندر خام

طرز تهیه اسموتی چغندرخام

چغندر منبع خوبی از نیترات است و مصرف اسموتی چغندر خام برای تنظیم فشار خون مفید است و افرادی که فشار خون بالا دارند اگر هر روز به صورت ناشتا به مدت 15 روز اسموتی چغندر خام را میل کنند می توانند فشار خون را کاهش دهند.

روش درست کردن اسموتی چغندر به این شکل است که چغندر خام را با زغال اخته یا تمشک یخ زده، آب هویج، سیب، بادام خام، ابلیمو و یخ خرد شده در دستگاه مخلوط کن بریزید و خوب هم بزنید تا خوب مخلوط شوند و ترکیب یکدست و صافی به وجود بیاید.

سپس این اسموتی را در لیوان مورد نظر خود بریزید و آن را میل کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش طرز تهیه اسموتی چغندر خام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..