تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری همایش بزرگداشت روز روانشناس در سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان  در این همایش  همچنین اساتید کمیته گزینش علمی  روانشناسان و مشاوران، روانشانسان و مشاورین فرماندهی انتظامی  و کارشناسان و مشاوران اداره کل و مراکز تحت نظارت بهزیستی استان حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان در بزرگداشت روز روانشناس در ابتدا ضمن گرامیداشت یاد شهدای سازمان بهزیستی و خیر مقدم به میهمانان بیان داشت: حضور در جمع روانشناسان و مشاوران  سازمان بهزیستی که متولی خدمت به آسیب دیدگان و محروم از رفاه اجتماعی است توفیق و موهبت است.

علیرضا ایزدپور اظهار داشت:  هم اکنون ۳۰ مرکز در حوزه روانشناسی  تحت نظارت اداره کل بهزیستی استان سمنان فعال می باشند  و در سال ۱۳۹۷ ۶۰۰۰ نفر از خدمت مشاوره در بخش تلفنی و ۳۷۰۰ نفر در بخش حضوری  از خدمات تخصصی روانشناسی این اداره کل بهره مند بوده اند.

مدیر کل بهزیستی استان تصریح کرد با توجه به شرایط کنونی جامعه مداخلات روانی اجتماعی بیشتر مورد توجه است علی رغم اینکه تمرکز جامعه بر روی بعد درمانی زیستی است باید بستر مداخلات روانی اجتماعی با کارگروهی و تیمی توسط روانشناسان و مشاوران فراهم شود و نشاط و شادابی در جامعه ساری و جاری شود.

دکتر فاطمی  استاد دانشگاه هاروارد در جمع روانشاسان ومشاوران  در خصوص چالش ها و فرصتهای روانشناسی  با توجه به نیازمندیهای جامعه امروز صحبت کرد.

در ادامه مراسم از روانشناسان و مشاورین فعال در همه ی عرصه های روانشناسی تقدیر و تشکر گردید.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری همایش بزرگداشت روز روانشناس در سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..