تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترویج افکار شهید مطهری در مدارس ضرورت دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع اصحاب رسانه، آثار شهید مطهری را آثاری بی بدیل خواند و گفت: تدریس آثار شهید مطهری و ترویج افکار ایشان در مدارس، یک ضرورت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد بر ضرورت آشناسازی جوانان و نوجوانان با آثار و افکار شهید مطهری تاکید کرد.

وی افزود: شهید مطهری نمونه ای از معلمان بزرگی است که از منظر سیاست، علم، اخلاص و عمل، فردی سرآمد و به روز بود و امروز باید الگوی معلمانمان قرار گرفته و همه با آثار او آشنا شده، کتابهایش را خوانده و بدان عمل نمایند و این مهم خصوصا برای قشر جوان بسیار مورد تاکید است.

حجت الاسلام امیرنژاد با بیان مقام و جایگاه والای معلم در نزد خدا، گفت: علما مرزبانان اسلام، نگهبانان  قلب ها و اعتقاداتند و عامه مردم را از افتادن در دام انحرافات فکری و شیطانی، مصون می دارند لذا برای رسیدن به چنین جایگاهی می باید علم خود را با عمل و اخلاص توام کنند.

وی با تشریح برنامه های متنوع هفته عقیدتی سیاسی، اجرای همایشات مختلف با موضوعات تبیین گام دوم انقلاب و آشنایی با آثار و افکار شهید مطهری، نشست های بصیرت افزایی، تجلیل از هادیان و مربیان عقیدتی و سیاسی، برگزاری مسابقات فرهنگی و دیدار با خانواده شهدا را از جمله این برنامه ها برشمرد و اظهار کرد: در طول این هفته، ده ها برنامه متنوع در بین بسیجیان و کارکنان اجرا خواهد شد.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حادثه شهادت طلبه شهید مصطفی قاسمی، حمایت بی دریغ مردم از روحانیت را بسیار ستودنی دانست و اظهار کرد: حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قاسمی، عشق و علاقه مردم به روحانیت را به خوبی به نمایش گذاشت.

   حجت الاسلام امیرنژاد بیان کرد: انقلاب و مردم ما با روحانیت و معنویت، عجین بوده و همواره پشت سر روحانیت، مراجع و ولایت فقیه حرکت کرده و هرگز از آنها جدا نشده و نخواهند شد.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترویج افکار شهید مطهری در مدارس ضرورت دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..