تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره ممنوع الخروجی مهناز افشار و صدور حکم برادر رئیس جمهور

اسماعیلی درباره حواشی توئیت های اخیر مهناز افشار توضیحاتی داد.

توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره ممنوع الخروجی مهناز افشار و صدور حکم بردار رئیس جمهوربه گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به اینکه آیا پروند قضایی برای مهناز افشار تشکیل و حکم ممنوع الخروج وی صادر شده اظهار کرد: اگر تصمیم قضایی در این مورد اتخاذ شود، حتما اعلام می‌کنیم.

وی افزود: معاون دادستانی روز گذشته اظهار نظر لازم را کرده که موضع قوه قضاییه همان است و تاکنون تصمیم خاصی اتخاذ نشده است.

سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با ماشین سازی تبریز بیان کرد: این پرونده ارتباطی به خصوصی سازی ندارد و ناظر بر داد و ستد ارز خارج از شبکه و فعالیت بسیار گسترده در حوزه ارزی است و بابت آن دادگاه تشکیل و رای صادر شد.

اسماعیلی تصریح کرد: در خصوص سایر موضوعات در این پرونده از جمله موضوع خصوصی سازی اگر در هئیت داوری سازمان کل کشور تخلفی محرز شود، دستگاه قضایی به ان رسیدگی می‌کند.

بیشتر بخوانید: واکنش محسنی اژه‌ای به توئیت‌های مهناز افشار

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن بیان کرد: روی این پرونده هنوز کار تحقیقاتی انجام می‌شود؛ جلساتی برگزار شده است تا بتوانیم در اولین فرصت و قبل از شروع مراحل رسیدگی، میزان اموال که از متهمان در توقیف از بین ذی نفعان پرونده تقسیم کنیم.

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص علت طولانی شدن روند رسیدگی با این پرونده گفت: این پرونده ابعاد گسترده‌ای دارد و از طرف دیگر میزان اموال شناسایی شده از متهمان در مقایسه با مطالبات شکات برابر نیست و کفاف بدهی‌ها را نمی‌کند.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین خیلی از مالباختگان به مرور شکایت خود را مطرح می‌کنند، برخی افراد از روز اول اقدام با شکایت کردند و مابقی مالباختگان به تازگی در حال مراجعه و شکایت هستند.

وی در خصوص صدور حکم حسین فریدون گفت: اگر حکمی برای فریدون صادر شده باشد هنوز به دست بنده نرسیده است و باید در این خصوص پیگیری کنم.

وی در رابطه با اتهامات حسین فریدون در کیفرخواست اظهار کرد: تا زمانی که حکم قطعی صادر نشود قادر به بیان جزئیات پرونده نیستیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات سخنگوی قوه قضائیه درباره ممنوع الخروجی مهناز افشار و صدور حکم برادر رئیس جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..