تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ابوبكر بغدادى بعد از ۵ سال دوباره رويت شد + فيلم و عكس

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، داعش پس از ۵ سال (از ژوئیه سال ۲۰۱۴ میلادی) برای نخستین بار ویدئویی را منتسب به ابوبکر بغدادی، سرکرده این گروه تروریستی منتشر کرد.

بغدادی در این ویدئو مدعی شد: «جنگ امروز ما در برابر دشمنان، یک جنگ فرسایشی است».

ابوبكر بغدادى بعد از ٥ سال دوباره رويت شد + فيلم و عكس

سرکرده داعش در این ویدئو همچنین از عاملان حملات اخیر در سریلانکا تقدیر کرد. او مدعی شد این حملات ، انتقام علیه شکست داعش در باغوز بود. گروه تروریستی داعش ماه مارس سال جاری میلادی، در باغوز سوریه شکست خورد و حدود ۶۰ هزار تروریست نیز در پی آن بازداشت شدند.

بغدادی همچنین به مسائل اخیر مانند انتخابات در سرزمین‌های اشغالی، برکناری عبدالعزیز بوتفلیقه در الجزایر و همچنین عمر البشیر در سودان، اشاره کرد.

ابوبكر بغدادى بعد از ٥ سال دوباره رويت شد + فيلم و عكس

بغدادی همچنین به شکست داعش در بیجی و موصل عراق، سرت لیبی و همچنین رقه و باغوز سوریه اذعان کرد، اما مدعی شد عناصر این گروه تروریستی هیچ منطقه‌ای را تسلیم «دشمنان» نکردند، بلکه تا لحظه مرگ جنگیدند.

سرکرده داعش همچنین افزود گروه هایی در سریلانکا، مالی، بورکینافاسو و افغانستان با این گروه تروریستی بیعت کرده اند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که فایل صوتی مربوط به کلیپ سخنان بغدادی درباره سریلانکا به احتمال زیاد بعدا به ویدئو اضافه شده است.

یک مقام آمریکایی اعلام کرد ائتلاف (به اصطلاح) ضد داعش به رهبری آمریکا در حال بررسی صحت فیلم منتشر شده درباره ابوبکر بغدادی، سرکرده گروه تروریستی داعش است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ابوبكر بغدادى بعد از ۵ سال دوباره رويت شد + فيلم و عكس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..