تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود The Paranormal Society: Hidden Adventure 1.19.1407 – بازی ماجراجویی محبوب “مجمع فراطبیعی” اندروید + مود

دانلود امروز 6+

آخرین آپدیت سه شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸

1

نسخه 1.19.1407

دوست داشتن 18

The Paranormal Society v1.19.1407 + Mod – بازی ماجراجویی محبوب “مجمع فراطبیعی” اندروید + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود (پول نامحدود) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آفلاین

The Paranormal Society: Hidden Adventure یک بازی ماجراجویی سرگرم کننده و محبوب از G5 Entertainment برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. همانند دیگر بازیهای اشیاء مخفی و معمایی شما در نقش کارکتر اصلی بازی یک ماجراجویی جدید را آغاز می کنید و در این راه باید صدها آیتم مختلف را پیدا کنید و با حل معماها و پازل های پیش رو تمام تلاش تان را برای رسیدن به هدف به کار بگیرید. داستان کلی بازی در مورد ملکه لندن و تعرض فانتوم ها به آن هاست که حالا شما در نقش شخصیت اصلی جان تان را در این راه می گذارید تا به حقایق مختلفی پی  ببرید و از یک سری کارها جلوگیری به عمل اورید. بیش از 29 شخصیت فراموش نشدنی در بازی حضور دارند که با همه ان ها دیدار می کنید، شخصیت هایی دوست داشتنی که هیچگاه فراموش نخواهند شد و در راه رسیدن به هدف همراهی تان می کنند. بیش از هزار ماموریت خاص در The Paranormal Society: Hidden Adventure گنجانده شده که در ده ها مکان و محل منحصر به فرد صورت می گیرید و شما باید همه ان ها را کشف کنید.

The Paranormal Society: Hidden Adventure

بازی The Paranormal Society: Hidden Adventure تا به این لحظه صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند. ما امروز در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه بازی را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم که قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی اش را ببینید و در صورت تمایل با یک کلیک ان را از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

تغییرات نسخه ی v1.19.1407 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید .

مرتبط با پست 4 بازی ماجراجویی محبوب "مجمع فراطبیعی" اندروید + مود Seekers Notes Seekers Notes review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Hidden City® Hidden Object Adventure Hidden City®: Hidden Object Adventure review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating The Secret Society Android The Secret Society review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating Homicide Squad Hidden Crimes Homicide Squad: Hidden Crimes review ratingreview ratingreview ratingreview ratingreview rating



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود The Paranormal Society: Hidden Adventure 1.19.1407 – بازی ماجراجویی محبوب “مجمع فراطبیعی” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..