تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دین اسلام برای همه مشکلات راهکار مناسب دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: دین اسلام برای همه مشکلات و درد‌ها درمانی مناسب ارائه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در نشست هفته سلامت که با حضور کارکنان و سربازان وظیفه این رده در حسینیه شهدای سپاه ناحیه سمنان برگزار شد اظهار کرد:غربی‌ها و جبهه استکبار جهانی پس از ناامیدی از مقابله سخت، نسخه‌های زیادی برای مقابله با کشور‌های جهان سوم و همچنین کشور‌های در حال توسعه پیچیدند که تاثیر در خواب و خوراک از جمله مهمترین این برنامه‌ها است.
وی در ادامه بیان کرد: در اسلام آورده شده است که سر شب بخوابیم و یک ساعت مانده به نماز صبح بیدار شویم؛ ولی امروز با ایجاد شبکه‌های مختلف تلویزیونی و همچنین گوشی‌های موبایل و برنامه‌ها و نرم افزار‌های مختلف عملا ساعت خواب مردم ما دست خودشان نیست.
وی در ادامه به مباحث و مشکلات تغذیه‌ای اشاره کرد و اظهار کرد: پروژه‌های مختلفی را نیز در جهت بهم زدن سیستم غذایی ما ایجاد کردند مواردی نظیر مرغ‌های هرمونی، انواع و اقسام مواد شیمیایی و تراریخته که به معنای ژن‌های تغییر یافته اند و مشکلات زیادی نظیر افسردگی، اضافه وزن، سرطان، آلزایمر و.. را در دراز مدت برای انسان ایجاد می‌کنند و امروز در بسیاری از مواد غذایی و سبد غذایی روزانه ما نظیر روغن‌ها یافت می‌شوند؛ این مشکلی است که از طرف جبهه استکبار و استعمار در دنیا به وجود آمده است و آن تست کردن مواد شیمیایی و سمی و بیولوژیکی روی مردم جهان سوم و در حال توسعه است. پروژه‌ای که هنریک کسینجر عنوان کرده بود که ما باید در برنامه غذایی مردم جهان دست داشته باشیم از این رو غذا‌های کنسروی و فست فودی و آماده وارد زندگی‌های ما شد و بیماری‌های جسمی و روحی فراوانی نیز همراه با آن وارد زندگی انسان‌ها شده است.
راسخی در پایان برای مقابله با این برنامه شوم دشمنان گفت: اسلام در هزار و چندین سال پیش بهترین نوع و راه زندگی را به ما انسان‌ها آموخته است که ما امروز به گوشه کوچکی از آن‌ها دست یافته ایم برای نمونه باید گفت که بدن انسان دارای ساعت بیولوژیک است و به صورت خودکار یک سری فعل و انفعالات در بدن انسان رخ می‌دهد و فعالیت آن از ساعت ۵ صبح شروع می‌شود. اینجاست که در اسلام آورده شده است شب زود باید خوابید و صبح یک ساعت قبل از اذان صبح بیدار شوید. در واقع اسلام درمان و راهکار همه مشکلات انسان و دنیاست. برای نمونه‌ای دیگر خواب و استراحت بین روز که در اسلام سفارش شده است، امروز دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که نیاز بدن است و در برخی ادارات و شرکت‌های معتبر دنیا نظیر کشور ژاپن در بین ساعات کاری کارمندان نیم ساعت استراحت و خواب اجباری است تا پس از آن بدن کارمند یا کارگر با آمادگی بیشتری در محل کاد خود حاضر باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دین اسلام برای همه مشکلات راهکار مناسب دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..