تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیشکسو تان عرصه جهاد و شهادت ، نماد ایثار و استواری هستند

سرهنگ شاکرمی ، بیان کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با چهل سال انقلاب اسلامی محاسن سفید کردند و هرکدام ، نماد ایثار و استواری هستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ جمال شاکرمی ، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در جمع پیشکسو تان عرصه جهاد و شهادت گفت: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت با چهل سال انقلاب اسلامی محاسن سفید کردند و هرکدام ، نماد ایثار و استواری هستند.

وی افزود: پیشکوستان ما چه در روزهای سخت دوران دفاع مقدس که از جان و مال خود گذشتند تا یک وجب از این خاک تصرف نشود ، و چه در زمان حال دوشادوش مسئولین و فرماندهان در خدمت نظام و انقلاب هستند.

سرهنگ شاکرمی بیان داشت: اگر امروز سپاه ، در تمام دنیا حرفی برای گفتن دارد و همه جهانیان به قدرت سپاه اعتراف کردند ، مدیون پیشکسوتانی است که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس پرچم دار بودند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اظهار کرد: نقش فرماندهان ما در دوران دفاع مقدس یک نقش راهبردی بود و از خودگذشتگی های آنان  در عملیات های مختلف مثال زدنی است و ما امروز باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم تا به نتیجه برسیم.

وی ادامه داد: امروز سپاه پاسداران نیازی به تقدیر و تشکر مسئولین ندارد چرا که با تمام توان در خدمت مردم است و خدمت رسانی به مردم را یک افتخار می داند و در این راه هیچ حد و مرزی را نمی شناسد و در تمام صحنه ها حضور فعال دارد و در هرجا که نیاز شود ، سپاه با تمام توان آماده است.

سرهنگ شاکرمی عنوان داشت: سپاه پاسداران چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان حال ، یک جریان و گفتمان  را در پیش دارد و آن هم ولایت مطلقه فقیه است و در این مسیر حرکت می کند و اگرامروز سپاه این قدرت را دارد که تمام نقشه های دشمنان را خنثی کند و به بالاترین تجهیزان نظامی دست یابد و در خاورمیانه قدرت مطلق باشد ، مدیون همین گفتمان است.

وی خاطرنشان کرد: استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیش برندگی و عبور از بحران ها و دست یابی به قله های موفقیت تنها با حمایت مردم میسر است چراکه مردم سرمایه ی نظام هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیشکسو تان عرصه جهاد و شهادت ، نماد ایثار و استواری هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..