تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر شد

شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر شدبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی شاهین فرهت را  به دبیری سی و پنجمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر منصوب کرد.

درمتن حکم معاون امور هنری وزارت ارشاد آمده است: با استناد به بند ۶ از فصل دوم «آیین نامه برگزاری جشنواره موسیقی فجر» و نیز گزارش شورای محترم ارزیابی سی وچهارمین دوره این جشنواره، ضمن سپاس از تلاش و دقت نظر جنابعالی ودیگر همکاران ستاد جشنواره، به موجب این حکم به عنوان «دبیری سی وپنجمین جشنواره موسیقی فجر» منصوب می‌شوید.

امید است با بهره مندی از تجارب حاصل از دوره پیشین و با اهتمام دست اندرکاران جشنواره، نقاط قوت و ویژگی‌های برجسته جشنواره تقویت و در کاهش نقاط ضعف وکاستی‌های احتمالی آن تلاش شود.

توفیق و موفقیت شما را در راهبری شایسته جشنواره موسیقی فجر آرزومندم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاهین فرهت دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..