تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازار عراق گزینه خوب صادراتی ایران

نعمت‌اله محسنی معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان در پنجمین کنفرانس بین‌المللی استیل پرایس گفت: ذوب آهن اصفهان در زمینه تولید ریل و آرک در تمامی زنجیره توانمندی دارد و از مرحله تولید فولاد تا ریل در ذوب آهن انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از عصر معدن: وی ادامه داد: شرکت‌های معدنی و فعالان این حوزه می‌توانند نیاز خود را در زمینه ریل برای خطوط حمل و نقل و همچنین آرک از ذوب آهن اصفهان تهیه کنند.

وی ادامه داد: ۴۵ درصد ظرفیت ذوب آهن اصفهان خالی است و با ارز نیمایی ۳۶ هزارمیلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شود.

وی ادامه داد: در طول زمان حاشیه سود فولادسازان در حال کاهش است و این موضوع به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه همچون الکترود گرافیکی است.
به گفته محسنی کسانی که فولاد را با بهای کمتر از ۴۰۰ دلار تولید می‌کنند، می‌توانند با چین رقابت کنند که ایران و cis در این گروه قرار دارند.

بازار عراق گزینه خوب صادراتی ایران
محسنی گفت: به دلیل محدودیت‌هایی که در بخش حمل و نقل دریایی بازار عراق میتواند گزینه خوبی برای صادرات باشد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵ میلیون تن فولاد در کشور تولید شد که اگر ۱۷.۵ میلیون تن آن به مصرف رسیده باشد، باید ۹.۲ میلیون تن آن صادر شده باشد.

معاون بازرگانی شرکت ذوب آهن اصفهان ادامه داد: تخصصی‌تر از اینکه کنسرسیوم برای صادرات محصولات داشته باشیم وجود ندارد.

وی ادامه داد: سال گذشته ایران ۱۶ میلیون و ۲۲۰ هزارتن سنگ آهن صادر کرد و این در حالی است که سنگ آهن ارزش افزوده‌ای برای کشور ایجاد نمی‌کند و باید از صادرات مواد خام جلوگیری شود.

به گفته محسنی، سوریه بازار بالقوه ایران است و باید مورد توجه قرار گیرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازار عراق گزینه خوب صادراتی ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..