تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست ویژه روشنگری گفتمان فرهنگی انقلاب

با سخنرانی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امینت ملی برگزار شد؛

نشست ویژه روشنگری گفتمان فرهنگی انقلاب با حضور دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در چهارمحال و بختیاری برگزار گردید.

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، نشست ویژه روشنگری گفتمان فرهنگی انقلاب با حضور دکتر سعید جلیلی نماینده محترم مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی با حضور اساتید بسیجی و نخبگان دانشگاهی و فعالان اقتصادی اجتماعی استان با محوریت موضوع رفع معضل بیکاری در استان در تالار ابن سینا واقع در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار گردید.

دکتر جلیلی در این نشست و پرسش و پاسخ با نخبگان از لزوم توجه ویژه به اشتغال جوانان سخن گفت و جهت رفع این معضل در استان خواهان کار و همت جهادی مضاعف از سوی مسئولان در استان شد.

ایشان شناخت ظرفیت‌های استان و تقویت و ترغیب مردم را به روحیه کارآفرینی تنها راه برون رفت از معضل بیکاری دانسته و خواهان آموزش کارآفرینی به مردم از طرف مسئولان و نخبگان دانشگاهی شد.

دکتر جلیلی از ظرفیت‌های خوب در استان به بخش‌های کشاورزی و گردشگری اشاره نموده و رمز موفقیت در این زمینه‌ها را انتصاب مدیران توانمند و انقلابی و متخصص در مسندهای اقتصادی دانست.

ایشان با توجه به منویات مقام معظم رهبری در تاکید بر شعار سال (رونق تولید) خواهان برنامه‌ریزی درست از سوی اساتید دانشگاه و فعالان اقتصادی در خصوص این امر مهم شده و تولید فکر اقتصادی کارآمد را با توجه به محدودیت در منابع و اعتبارات، ضروری دانست.

منبع:روابط عمومی بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست ویژه روشنگری گفتمان فرهنگی انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..