تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روحانی: آمریکا خواهد دید که نمی‌گذاریم صادرات نفت ایران به صفر برسد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در سی‌امین جشنواره ملی قدردانی از کارگران نمونه کشوری، گفت: می‌دانید که در مقطع فعلی ما با دو موضوع مواجه هستیم، بنابراین شرایط ما، شرایط خاص و ویژه است.

وی ادامه داد: اولا ما در برابر یک تحریم ظالمانه و غیرقانونی آمریکا قرار گرفتیم که فشار این تحریم به طور مستقیم بر مردم عزیز کشورمان و به ویژه کارگران عزیز ما، اقشار متوسط و  پایین جامعه است. من می خواهم یکی دو نکته راجع به این مسئله توضیح دهم و همه ما یعنی دولت، کارفرمایان، کارگران، کارآفرینان، بخش های مختلف تولیدی جامعه باید احساس کنیم امروز بار سنگین تری بر دوش ما است.

رئیس جمهور تصریح کرد: آمریکایی‌ها از طریق تحریم ظالمانه اخیر اولین هدف شان آن است که درآمد ارزی ما را کاهش دهند، یک منبع بزرگ درآمد ارزی ما همواره در کشورمان فروش نفت میعانات و برخی از صنایع بوده است که وابسته به تولید نفت و گاز است.

وی  قدرت دولت را نتیجه پشتیبانی مردم و تلاش کارگران خواند و با اشاره به صادرات غیرنفتی ۴۰ میلیارد دلاری کشور تاکید کرد: هدف آمریکا از قطع صادرات نفت کاهش درآمد ارزی ماست و راه مقابله با آن تولید و صادرات غیرنفتی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در این مراسم از ۲۹ نفر از کارگران نمونه ملی، مدیران واحدهای نمونه و کارگران نمونه سازمان بهزیستی و صندوق بیمه روستائیان و عشایر کشور با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره تجلیل کرد.

این خبر در حال تکمیل است ...

۲۱۴۲۱۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روحانی: آمریکا خواهد دید که نمی‌گذاریم صادرات نفت ایران به صفر برسد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..