تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فروش ویژه "نارتب" در &#1606

به گزارش خبرنگار شمانیوز، سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب با شعار "خواندن توانستن است" امسال نیز با همراهان همیشگی خود برپا شد، اما آنچه که این دوره از نمایشگاه یارمهربان را از سنوات گذشته متفاوت کرده، همراهی همراه اول و حمایت ویژه آن از این نمایشگاه است.

فروش ویژه


اپراتور اول تلفن همراه کشور با برپایی ۳ غرفه در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ارائه خدمات ویژه به بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌پردازد بطوریکه علاوه بر عرضه سیم کارت‌های دانشجویی و دانش آموزی، پیشنهادات ویژه‌ای را نیز برای کودکان و نوجوانان دارد.


جالب است برخلاف تصور عموم، این اپراتور با در نظر گرفتن خدمات «انارستان» در غرفه‌های خود زمینه‌ای را فراهم آورده تا کودکان و نوجوانان را هم به بازدید از این رویداد فرهنگی ترغیب و به نوعی فرهنگ کتابخوانی را ترویج کند؛ ارائه خدمات انارستان در قالب فروش تبلت ویژه کودک و نوجوان و نیزعرضه رایگان سیم کارت‌های مخصوص آنان است.

فروش ویژه
بر اساس این گزارش، تبلت‌های موجود در این دوره از نمایشگاه در ابعاد ۸ و ۷ اینچی است که هر کدام با تخفیف یکصد هزار تومانی به بازدیدکنندگان این نمایشگاه ارائه می‌شود.


بازدیدکنندگان و متقاضیان با حضور در غرفه‌های مربوطه همراه اول، می‌توانند نسبت به خرید این تبلت‌ها اقدام کنند.
گفتنی است، علی رغم اینکه در روز‌های ابتدایی برگزاری این نمایشگاه هستیم، اما شمار بازدیدکنندگان از این نمایشگاه بخصوص از غرفه‌های ویژه همراه اول چشمگیر و قابل توجه بوده است.


همراه اولی‌ها برای استفاده از خدمات، می‌توانند به غرفه‌های شرکت ارتباطات سیار ایران در نمایشگاه کتاب، واقع در ورودی شبستان مصلی، روبروی غرفه‌های دانشگاهی و محوطه حوض آب که حدود ۱۵۰ مترمربع را به خود اختصاص داده‌اند، مراجعه کنند.


سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

گزارش:معصومه افلاکی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فروش ویژه "نارتب" در &#1606»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..